torsdag 19. april 2012

Vinn 1.000 kroner




Jeg trekker en vinner av 1.000 skattefrie kroner, rett inn på konto. Alt du trenger å gjøre er å si hvilken sang fra Staal sitt album "Rambokniv" som er best (evt. minst dritt) og hvorfor. Send mail til grabein@ballaravstaal.no.

Plata kan streames gratis via Wimp og Spotify, og kan kjøpes gjennom platekompaniet.no og cdon.com. Andre måter å høre gratis på er YouTube, og det ligger noen låter til streaming på den offisielle hjemmesiden ballaravstaal.no.

Vinneren kåres fredag 4. mai ca kl 12. Så får du noen ekstra kroner å rutte med på 17. mai.

2 kommentarer:

  1. Selvfølgelig Batteri. Ingen tvil! Nynorskmetal på sitt beste.

    SvarSlett
  2. Av de jeg har hørt må jeg så Rambokniv! Typisk sånn musikk jeg hørte på for en del år tilbake, nå går det i litt mykere musikk :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen din.

    SvarSlett